Analýza nákupního košíku
Nákupní košík je jedna z nejdůležitějších součástí každého eshopu. Jeho zpracování zásadně ovlivňuje chování uživatele během nákupu a tím i výsledky a počet objednávek, které získáte.
Opačný efekt, tedy nespokojený zákazník, který není schopen plynule dokončit objednávku se na Váš eshop pravděpodobně již nevrátí a půjde raději ke konkurenci.
Věnujete i Vy dostatek péče nákupnímu košíku?
Víte co uživatelům v nákupním košíku vadí? Jak správně nastavit dopravu, jak pracovat s odběrem novinek, kam umístit tlačítka? My Vám nabízíme provedení analýzy současného stavu a optimalizaci s cílem zvýšení počtu konverzí.
Zároveň Vám doporučíme, co ve Vašem nákupním košíku chybí a které kroky jsou pro uživatele zbytečné.
Zajímá Vás více informací? Kontaktujte nás na našem emailu